To new beginnings!

18 03 2009

Asa s-a terminat ultima propozitie scrisa pe vechiul blog.

De nevoie, de nervi, de plictiseala, am plecat de pe Haipa, platforma care ofera un nume catchy si cam atat. Am intrat in mainstream, pe WordPress, si cred ca aici o sa raman.

Nu ma asteptam sa fiu atat de conservator. Am luat la rand toate temele posibile de aici in cautarea unui layout cat de cat asemanator celui anterior. Cred ca mi-a iesit ceva un pic mai placut ochiului. Inca mai am de vazut cum sa fac sondajele sa fie si vizibile, dar tranzitia s-a cam terminat.

Deci, cum ti se pare? Hit me 🙂





Mood Setter

18 03 2009

Porcupine Tree – Sever





Mood Killer

18 03 2009

Aici trebuia sa fie un post numit Mood Setter, cu un clip al unei melodii bune. Cum pentru Haipa e mult prea dificil sa faca un rahat de optiune de embed utilizabila, nu este nimic. Dupa ce au facut imposibil un embed din absolut orice alta sursa decat YouTube, acum imi trebuie si doua doctorate in HTML doar ca sa fac rahatul lor de plugin sa functioneze. Si nu am succes nici cu asta. Ca asa sunt ei, mai inteligenti. Dupa trei mailuri in care le-am zis ce vreau de la viata lor, in continuare ii doare la basca. Da bine ca aveti timp sa ma comentati pe Twitter, ca doar de asta sunteti aici, nu ca sa GAZDUITI. Ne vedem pe WordPress. Acum fac un export si urmeaza sa aleg o tema. Am tot stat la astia pentru ca suna bine numele, dar intre trei zile din sapte server down si una din zece optiuni de platforma WordPress utilizabile, mai bine hai sictir.