To new beginnings!

18 03 2009

Asa s-a terminat ultima propozitie scrisa pe vechiul blog.

De nevoie, de nervi, de plictiseala, am plecat de pe Haipa, platforma care ofera un nume catchy si cam atat. Am intrat in mainstream, pe WordPress, si cred ca aici o sa raman.

Nu ma asteptam sa fiu atat de conservator. Am luat la rand toate temele posibile de aici in cautarea unui layout cat de cat asemanator celui anterior. Cred ca mi-a iesit ceva un pic mai placut ochiului. Inca mai am de vazut cum sa fac sondajele sa fie si vizibile, dar tranzitia s-a cam terminat.

Deci, cum ti se pare? Hit me🙂


Actions

Information

6 responses

19 03 2009
Madalina

Fie-ti sederea placuta!
Eu una intru pe blogul tau pt. ce/cum scrii, nu pt. tema aleasa, just so u know😉
Tot ce pot spune e ca tema anterioara era mai… “cuminte”. Cheers!

19 03 2009
silverwolf

De ce imi suna fie-ti sederea placuta atat de similar cu odihna in pace?
Cat despre cuminte, nu e intotdeauna cea mai buna optiune😉

19 03 2009
Madalina

1 – iti suna prost >:P
2 – mda…🙂

21 03 2009
HaiPa

Ti-am pus redirect 301 de pe blogul de pe haipa pe cel nou.

22 03 2009
silverwolf

merci

27 03 2009
ursu

nici nu am observat ca ai schimbat sufix-ul pana acest post.🙂
vizual difera, clar, dar eu nu am revenit pt asta.

Leave a Reply

