I Smell Bullshit, LinkedIn

9 10 2012

Vad o platitudine emisa de LikedIn, preluata si trambitata de o gramada de datatori mai departe pe twitter.

Primo. Nu a stat niciunul dintre voi 30 de secunde pe ganduri inainte de retweet, sa adune unu plus unu si sa se gadneasca – d’oh! – ca LinkedIn incearca, cat si cum poate, sa isi faca mai mult continut, fix prin articolele alea pe care te incurajeaza sa le share-uiesti (urasc cuvantul, nu imi iese altul acum, partajezi suna si mai prost)? Ca asta nu este altceva decat un – relativ inteligent – call to action catre utilizatori sa incarce continut pe LinkedIn si sa faca, cumva, reteaua mai atractiva? Ca niciun *recruiter* nu iti da tie zece puncte si altuia unul singur, doar pentru ca ai pus articolul ala din The Economist, editia de la sfarsitul lui August?

Secundo. Nu stiu altii cum sunt, dar eu unul vad, din experienta asta pe care am strans-o pana acum, ca fix aia care au timp sa puna articolasele astea dragute pe social media si sa plimbe link-uri amuzante, motivationale sau educationale in mail-uri sunt cei care o freaca mai mult si nu prea fac ce ar trebui de fapt sa faca. Reformulez. Cati dintre cei ce au pus un link catre un speech de la TED in ultimele sase luni au avut un succes fulminant in cariera? Aham. Multumesc.

Filtram si noi un pic ceea ce dam mai departe, ca niste oite destepte?

Advertisements

Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: