Cel mai enervant lucru al facebook-ului

18 09 2012

Un v. Un mic v. Asta este cea mai enervanta chestie care imi vine in minte, cand ma gandesc la Facebook. Este v-ul ala mic, de la vazut, care apare interlocutorului in momentul in care citesti un mesaj pe care ti l-a trimis. Si ca si cum nu ar fi de ajuns, langa v-ul ala mic apare si ora la care ai vazut mesajul care ti-a fost trimis.

Draga Mark, da, folosesc mai mult facebook-ul decat trebuie (nu trebuie) mi-as dori, dar chiar nu imi place sa stie oricine are ceva sa imi zica si CAND am vazut eu ce mi s-a spus. Pentru ca imi face arta de a ignora din ce in ce mai dificil de exercitat.

Adica poate nu am chef sa raspund. Ori imediat, ori deloc. Brusc, nu mai merge sa spun ca nu am citit mesajul. Poate vreau sa trag de timp. Dar nu, acum trebuie sa stie orice mic stalker nu doar ca am vazut mesajul, dar si cand.

A, da, as putea sa las aceasta mica scapare sa treaca de la mine, cu o conditie. Sa am doar eu optiunea de a vedea daca si cand mi-au fost citite mesajele pe care le-am trimis. Multumesc.

Actions

Information

2 responses

14 11 2012
dixjam

Cel mai enervant lucru in legatura cu facebook-ul este facebook-ul. Am si eu un cont acolo, cu un nume fictiv si fara nici o poza. Motivele?
1.Cei cativa prieteni cu care vorbeam pe mess s-au “mutat” acolo, asa ca daca vreau chart cu ei, acolo trebuie sa ma duc.
2. Ma distrez diabolic gasind oameni cunoscuti acolo si rad in hohote ca pot deduce cateodata vietile lor numai din informatiile de pe profil si cele cateva poze pe care le lasa imprudent pe public.
3. “V”-ul acela de care vorbesti este foarte reprezentativ pentru ce zic. Since when is my life a fuckin’ show for everyone to see?
4. Tyler Durden: We have no great war, no great depression….our great depression is our lives”

26 07 2013
Lotus

Ahaha. Pe de altă parte, n-ar fi frumos să-ți dezvolți capacitatea de a ignora fără să minți și durerea în cot de părerile celorlalți? Zic și io, cred că oricine ar fi capabil de lucrurile ăstea ar fi o ființă mult mai împlinită.

Leave a Reply

