Burberry multumeste autoritatilor romane pentru sustinerea noii campanii de promovare

22 06 2012

Burberry Group (LSE: BRBY) anunta astazi ca multumeste autoritatilor romane pentru deschiderea si implicarea in campania de promovare desfasurata pe parcursul acestei saptamani, ce a adus companiei un semnificativ plus de notorietate pe piata romaneasca.

“Dorim in primul rand sa ii multumim Presedintelui Traian Basescu si domnului Adrian Nastase, actor principal in campania noastra, precum si colegilor din sistemul judiciar, medical si politienesc, care si-au manifestat deschiderea fata de proiectul nostru si au sprijinit fiecare etapa a campaniei pe care am lansat-o in Romania, piata cu o importanta in continua crestere pentru noi”, a declarat Christopher Bailey, CEO al Burberry Group.

Campania Burberry Group, care a generat acoperire media atat in Romania, cat si in titluri de renume la nivel global precum AFP, Reuters, Huffington Post, ABC News si RTL, a avut o executie planificata in trei etape: teasing, reveal si follow-up.

Bailey a declarat ca principalul credit pentru faza de teasing merita directionat catre sistemul judiciar roman si Presedintele Traian Basescu, care au creat un cadru ce reflecta perfect brief-ul de agentie, generand povestea care l-a readus in lumina reflectoarelor pe Adrian Nastase, principal actor in componenta ATL a campaniei.

Surse din industrie declara ca o echipa de trei scenaristi a lucrat, timp de trei luni, la pregatirea fazei de reveal si crearea decorului propice in media nationala. Specialistii au petrecut primele doua luni acomodandu-se cu sistemul legislativ roman, discutand cu familia Nastase, mancand oua de Cornu si numarand vile. De asemenea, proiectul-pilot Trofeul Calitatii, demarat la prima tentativa a Burberry de intrare pe piata romaneasca, a fost revitalizat tot cu sprijinul celor trei, potrivit surselor mentionate.

“Momentul in care publicul roman a luat contactul direct cu campania noastra a fost magnific pentru noi. A fost exact asa cum am planuit, ca intr-un veritabil thriller de Hollywood. Intreaga componenta de testimonial, combinata cu stilul cinema verite, precum si cadrul excelent studiat in care produsul nostru apare in jurul gatului actorului au cucerit publicul, iar toate acestea nu ar fi fost posibile fara eforturile echipei noastre inimoase si dedicate, careia ii aduc calde multumiri”, a adaugat Bailey.

Intrebat de planurile imediate ale Burberry in Romania, oficialul a declarat ca urmeaza un follow-up cu un impact “cel putin pe masura primelor doua etape ale campaniei”. “Ganditi-va doar la urmatoarele cuvinte: Sorin Ovidiu Vintu, deficienta locomotorie si Burberry. Evident, focusul va fi pe sosete”.


Actions

Information

One response

22 06 2012
Sam R.

LFMAO!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: