Ce ma sperie azi: Google

29 02 2012

In general nu am niciun fel de paranoia legata de cine imi poate urmari datele si cine imi poate trage informatiile din telefon. Dar pe bune, Google, azi ai ars-o prea evident. Eram in WhatsApp, intr-o conversatie, si a venit vorba despre o ceainarie. Nu stiam exact de unde sa o iau, asa ca am dat sa o caut pe Google. Am apucat sa pun doar prima litera si marele Google s-a prins, cu de la el putere, ca trebuie sa imi sugereze fix ceainaria despre care vorbeam in WhatsApp. Seriously, e util, nu zic nu, dar monitorizam si noi un pic mai discret?


Actions

Information

2 responses

29 02 2012
blog de caine rau

Cred ca astia nu se mai obosesc cu undele de diverse frecventze. Capteaza direct gandurile.🙂

2 03 2012
Marius

tot mai adevarat devine bancul acela cu tipul care suna sa comande de mancare si tipa de la capatul celalalt al firului stie toata “istoria” lui…

Leave a Reply

