Jurnalul unui copiator de statusuri

23 11 2011

M-am trezit in dimineata asta si mi-am pus o cana de cafea. Am luat o gura si mi-a venit imediat ideea. Trebuie sa pun ceva pe Facebook despre cafea. Am deschis Google si am dat ‘famous coffee quotes’. Am dat direct skip la pagina 7 din rezultate, ca sa nu fiu mainstream, ca toti neinspiratii. Am gasit un american semi-obscur, care are un lant de cafenele in Iowa si spunea ceva despre robustetea bobului, intr-o revista locala. Era perfect. Am copiat primul paragraf si am pus si link-ul, pe Facebook. Asa impusc doi iepuri. Afla toti ca eu citesc pana si micile publicatii locale din State – clar un +1 la hipstereala – si imi si ramane link-ul pe Facebook, pentru mai tarziu, cand poate o sa si citesc tot articolul.

Cat sa dau doua refresh-uri, sa vad daca mi-a dat cineva like, mi-a intrat un feed de pe Mashable!  5 Ways to Turn Social Customers Into Brand Ambassadors. Evident, perfect. Iubesc articolele cu cifre in titlu: ‘cinci feluri de a’, ‘cum sa faci ceva in zece pasi simpli’ sau ‘sapte trepte spre succes’. Plus, are si social media si are si brand direct din titlu. Adica nici nu trebuie sa dai click ca sa te prinzi ce zic aia. Nu se poate ceva mai bun pentru palmaresul meu de SM expert. Rapid, twitter, facebook si plus pe Google. Sa vada toti ca sunt conectat.

Ciudat, inca nu mi-a dat nimeni like la ce am zis despre cafea.

Ma imbrac si ma gandesc ca azi am de terminat o prezentare. Opt greseli de evitat in Social Media. O sa rupa. Sigur nu s-a mai gandit nimeni la asta. Am vrut sa adun zece greseli, dar n-am gasit pe net decat o prezentare cu trei si una cu cinci greseli. Le-am pus oricum cap la cap si sper ca nu observa nimeni ca se cam repeta.

Am un RT la articolul de pe Mashable! A, rahat. Mi l-a dat Ionela. Asta da like si RT la tot ce misca. Ce terminata. Nu o sa inteleaga niciodata Social Media.


Actions

Information

Leave a Reply

