Scurt sfat pentru un concert reusit

5 11 2011

Am nimerit acum o saptamana la un concert Mono Jacks (si da, abia acum mi-am amintit sa scriu despre asta). Totul cat se poate de OK, mai ales ca nu aveam nici pretentii si nici asteptari de la ei. O chestie ar fi de remarcat. Baietii astia au avut cele mai jegoase chitare pe care le-am vazut (de aproape) intr-un concert. Ever. Cu urme, amprente, luciu de mizerie si o senzatie – vizibila – de lipicios. Baieti, daca ati avut timp sa va luati pantaloni cu trei numere mai stramti si sa asortati tricoul XS la ei, va rog eu, doua minute, atunci cand acordati chitara, dati si cu o carpa peste ea. Nu strica.

A, ar mai fi ceva. Daca nu iti merge excelent sunetul – dar nu e atat de grav cat sa pericliteze concertul si nu prea isi da seama nimeni – nu face o fata crispata, de vesnic nemultumit, si lasa dracu’ butoanele alea macar doua minute sa zaca, nu te aplica la fiecare riff sa mai muti o pedala 2 mm mai la stanga. Imi transmiti din disconfortul tau si imi strici seara.


Actions

Information

Leave a Reply

