Avem voie cu publicitate comparativa?

4 11 2011

Doar ce am vazut o reclama pe Prima si sper ca nu urmeaza sa scriu o prostie, dar imi suna la modul urmator:

La magazinul InterSport din Bucuresti Mall, numai in data de 23 noiembrie ai trening Adidas la 399 lei. La Hervis Sport ai acelasi trening cu 100 de lei mai ieftin, oricand! Compara si tu!

Asta e ceva nou pentru mine si stiam ca CNA ar avea o mica problema cu asemenea practici. Again, daca a mai vazut cineva asta, confirmati-mi sau contraziceti-ma.


Actions

Information

4 responses

4 11 2011
dragos

In State e voie, la noi insa e interzis. De fapt e chiar legiferat in statutele CNA si votate cu majoritate simpla in parlament. Sa vedem timpul de reactie al CNA. sau daca va fi o reactie…

5 11 2011
George

Cică nici legea publicității nici Codul audiovizualului nu te lasă să instigi cumpărătorii să renunțe la produsele altora. Dar îți dau voie, în condiții stricte, să faci comparații.
Codul audiovizualului: „ART. 101
Este interzisă orice formă de promovare a unor produse sau a unor servicii care sugerează publicului ori îl instigă să renunţe la alte produse sau servicii similare ori asemănătoare identificabile.”
Legea publicității: „Art. 9. – Comparatiile care se refera la o oferta speciala trebuie sa indice, in mod clar si neechivoc, data la care inceteaza oferta sau, daca este cazul, faptul ca oferta speciala se refera la stocul de bunuri sau de servicii disponibil, iar daca oferta speciala nu a inceput inca, data de incepere a perioadei in care se aplica pretul special sau alte conditii specifice.”

E doar o chestie de curaj să faci comparații. Bravo cui are curaj, m-am săturat de minciunile „am comparat cu un dero obișnuit”, de parcă în realitate există „dero neobișnuit”.
Sigur, CNA are o problemă cu asemenea mesaje. CNA are o problemă și cu Vitali, de altfel.😉

6 11 2011
Sorin

Astazi am vazut si eu pe prima de cateva ori aceste reclame la Hervis. Intradevar nu au voie sa faca asemenea reclame. Mai funny este ca imediat dupa reclama celor de la Hervis, a aparut reclama celor de la Intersport in care spun ca daca gasesti undeva mai ieftin iti dau ei de 3 ori diferenta. E ceva dubios la mijloc.

12 11 2011
Dan Milu

Mie imi plac genul asta de campanii. Din punctul meu de vedere, reclama este ca un leu, nu ca o pisica retarda…
Daca intelegi ce vreau sa spun.

Leave a Reply

