Ce bine arati azi!

1 11 2011

O cutra intre doua varste i-a servit replica asta, in lift, unei foarte sterse domnisoare, care arata doar un pic mai bine decat daca ar fi calcat-o autobuzul, dupa ce ar fi baut trei nopti si nu ar fi dormit inca patru. Eu unul am zambit si mi-am muscat buzele, sa nu rad. Am mai tot auzit chestia asta intre femei si nu pot sa nu ma intreb, dragelor, de ce va mintiti la modul asta atat de evident?

Adica este atat de clar ca femeia complimentata (la misto?) de cealalta doamna, in situatiile de genul asta, arata oricum altfel decat bine, incat ma gandesc ca nu stiu nimic despre normele de comunicare intre doamne. Ori sunt toate o familie mare, fericita si plina de vorbe dragute – ceea ce nu cred, ca daca pui trei femei intr-o camera, in doua zile se ucid – ori au niste standarde foarte joase in ce priveste estetica semenelor.

Totusi, inclin sa mizez pe sadism si ironie.


Actions

Information

Leave a Reply

