Un pic de Olanda si Germania la mine in casa

27 10 2011

Cum am zis Olanda, cum v-ati gandit la chestii usor peste limita legii. Gresit. Ce va povestesc eu aici este pura electronica. Doar ce m-a vizitat un om de treaba, care lucreaza la niste vechi si buni prieteni de-ai mei, sa imi inlocuiasca – pentru a treia oara – un dispozitiv care sa imi dea acces la niste servicii pe care le plateam degeaba. Eu credeam ca imi inlocuieste cutiuta-minune noua nefunctionala cu o alta cutiuta-minune noua, doar ca functionala.

Leit-motivul postului asta? Evident: gresit. Se pare, dupa cum imi povesteste omul asta de treaba, ca aceste cutiute-minune noi sunt cutiute-minune vechi, candva functionale in casa unui olandez zambitor sau a unei nemtoaice usor supraponderale, cu variate defecte, care au fost dezmembrate, reasamblate si ‘tunate’ cu o sursa noua si o carcasa lucioasa, pentru a fi vandute drept noi in Romania.

Acum as putea fi indignat, dar de fapt echipamentul asta, prin contract, nu este al meu, nici al urmasilor urmasilor mei, ci al companiei, care decide singura nivelul de calitate livrata in piata. Asa ca prefer sa ma simt chiar norocos. Omul asta de treaba mi-a deschis ochii. As putea fi fost unul dintre aia 1.000 care au semnat contracte pentru super-viteza si acum sunt pe lista de asteptare, pe termen nedeterminat. Sau printre aia care au semnat contract pentru super-viteza si router wireless, care acum sunt rugati sa accepte un discount in locul router-ului wireless. Sau printre aia care  au vazut oferta de pe site cu HD si DVR si s-au grabit sa semneze, fara sa stie ca nu mai sunt decat ori echipamente HD, ori echipamente DVR, dar nici picior de HD cu DVR.

Clar sunt norocos.


Actions

Information

Leave a Reply

