Cu cine sa faci mah campanii de QR?

11 10 2011

Mentiune de la bun inceput, ca sa nu ne intelegem gresit. Nu scriu ceva impotriva campaniilor care se folosesc de codurile QR si nici impotriva brand-urilor care o fac. Dimpotriva, personal vreau sa vad cat mai mult new tech in publicitate. Dar mi s-a povestit azi o faza care te face sa te crucesti.

La statia de metrou de la Piata Victoriei, o reclama la un producator de dulciuri, cu un cod QR pentru mai multe detalii. Nu ma intrebati de landing page, mi-a scapat partea asta. Dar inteleg ca a scos un tanar curios telefonul si a inceput sa scaneze codul. In cateva secunde s-a infiintat langa el un gigel de la Scorseze, care i-a atras atentia ca fotografiatul este interzis la metrou. Cum mah sa faci asta? Cum sa gazduiesti in spatiul tau reclame QR, dar sa nu instruiesti cefalopozii de la firma de paza sa nu intervina, ca ala din fata reclamei, potentialul client care s-a selectat voluntar si a facut singur pasul spre panou, nu face poze de nebun la postere?

I-di-oti.


Actions

Information

One response

20 05 2013
Daciana

Dar să nu-i observe pe călătorii care circulă în metrou , însoțiți de câini , se poate ?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: