Razvan Cocis: Nu ajungi sa fii un fotbalist mediu fara un efort moderat

8 10 2011

Razvan Cocis, mijlocas in echipa nationala de fotbal, s-a declarat ponderat multumit de egalul cu reprezentativa Belarusului, considera ca a jucat in media echipei si isi atribuie prestatia neutra unui efort moderat la antrenamente.

“Eu sunt din fire un tip ponderat. Cred ca am avut un meci asa-si-asa. Nu am jucat nici prea bine, nici prea rau, exact cum mi-a cerut nea Piti la antrenamente. Calitatea mea principala este ca imi stiu locul in echipa si incerc, la fiecare meci pe care il joc sub tricolor, sa fiu cat se poate de mediu, pentru a nu dezamagi fanii”, a spus tanarul jucator, legitimat la o echipa medie, de mijlocul clasamentului, in prima liga a Rusiei.

Potrivit statisticilor meciului Romania-Belarus, Razvan Cocis a fost in media echipei la numarul de faulturi comise, faulturi suportate, dribling-uri, baloane pierdute, baloane recuperate si pase pierdute. Surprinzator, echipa a avut o medie de 17,8 pase reusite pentru fiecare jucator, insa Cocis a dat pe durata meciului 18,1 pase utile.

“Stiu si acum faza. Am lovit mingea nici tare, nici incet, cat sa scap de ea. Se ducea catre un jucator de la Belarus, cand l-am vazut ca se impiedica, rateaza interceptia si o prinde Bourceanu. Mi-a stricat media. Nu mi-e frica decat ca va trebui sa joc un pic mai prost in meciul viitor, ca sa revin pe zero”, a tinut sa clarifice Cocis.

Acesta spune ca, printre avantajele unui jucator mediu, se numara nu doar faptul ca publicul nu are niciun fel de asteptari si nu poate fi dezamagit, ci si o regula nescrisa a fotbalului, conform careia exista intotdeauna un alt jucator sub medie, care incaseaza huiduielile fanilor.

“Razvan e un baiat obisnuit, care pune un oarecare suflet la unele antrenamente. In seara asta a alergat ceva-ceva si, daca i-as da o nota, as spune ca e fix pe la mijloc. Am tipat la el in repriza a doua, cand am vazut ca incearca mai mult decat poate, dar a dat imediat doua pase proaste si m-am linistit. Mi-a spus dupa meci ca a fost lovit de un adversar si a avut cateva minute in care nu prea stia ce se intampla”, a declarat Victor Piturca, antrenor sub bagheta caruia Romania a incheiat neinvinsa si meciul cu Belarus.

Razvan Cocis este fratele mijlociu din familie, conduce o masina din clasa medie, iar dirigintele din liceu nu isi mai aminteste prea bine de el, scuzandu-se ca mai tine minte doar elevii foarte buni sau foarte prosti.

Cocis ramane in cursa pentru trofeul de Cel mai mediu fotbalist al anului 2011, alaturi de Lazar si de Matel.

Actions

Information

2 responses

8 10 2011
andrei

dar de ce pui ghilimele? a declarat el asa ceva?

8 10 2011
silverwolf

Da, fix dupa meci, intr-o voce medie, nici prea grabit, nici prea repede… vezi ca e un tag – pamflet

Leave a Reply

