Pregatiri pentru vizita tovarasului

5 09 2011

Tin minte cum ieseam la careu si repetam ‘Trei culori’ cand eram mic, la cateva zile inainte de vizita Tovarasului. Toti copaceii aveau tras un nou brau alb, iar in scoala mirosea greu a vopsit proaspat.

In seara asta am iesit la alergat, tot pe pista de la Lia Manoliu. Poate sunt conservator, dar nu imi vine sa ii spun pista de la National Arena. Suna prea impersonal. Revenind. Totul ok, pe drumul spre pista. La sosire am avut surpriza. Totul luminat. Totul. Stadionul, acoperisul, aleea de acces. Cam orice bec putea fi aprins, era aprins. Baietii indreptau pe un gard banner-ul imens cu ‘parcare subterana cu 1.700 de locuri’, a carei intrare eu totusi n-am vazut-o. Cativa oameni tundeau iarba din zona si la cum se auzea, nu cred ca a scapat vreun smoc netaiat. Altii se ocupau de crengile din copaci. Ori tuns, ori taiat. Totul trecea printr-o cosmetizare – binevenita, pot adauga. Pe treptele de acces, jandarmi si politisti faceau ture ca niste bondari albastri.

Si asa mi-am dat seama ca maine este meciul cu Franta. Primul meci oficial. Si acum nu ca as fi carcotas, dar chiar trebuia sa facem asta in ultima seara dinaintea evenimentului? Hai, iarba creste. Inteleg. Dar acum doua zile pun pariu ca nu se intampla nimic in zona. Plus, daca acum ne ocupam de toate retusurile finale, ce se intampla daca intr-adevar se tinea acum o luna meciul cu Argentina? In fine, prea multe intrebari. Bine ca macar avem o zona curata pentru o zi-doua.

Actions

Information

Leave a Reply

