Ma cauta moartea prin posta

31 08 2011

La cateva zile verific cutia postala si arunc din prima tot ce nu vine la plic. In seara asta, pe langa prietenii de la diferite companii care imi cer in fiecare luna bani, am mai primit un plic-surpriza. Desfac, curios, si… ta-dam! Surpriza! Un flyer cu reclama la Final Destination 5.

Nu, nu sariti sa comentati. Asta nu este inca un post negativ. Dimpotriva. Stiu ca suna stupid, dar sunt fan al seriei si am vazut pana acum fiecare parte, indiferent de cat de puerila si previzibila a fost. In cazul meu, a fost direct la tinta. Restul de pensionari din bloc care au primit corespondenta s-ar putea sa fi avut un mic soc. Nu in fiecare zi primesti capete de morti in plic🙂

Nu tin minte sa mai fi facut cineva direct mailing strict pentru lansari de filme, pana acum. Cel putin la mine nu a mai ajuns nimic. Nu am sa particip la concursul de pe flyer, filmul – ca orice film 3D – probabil va fi prost, dar am un motiv in plus sa ma duc sa il vad. Buna treaba din partea Media Pro Distribution.


Actions

Information

Leave a Reply

