Panica

23 08 2011

Scoateti laptop-urile din priza, bateriile din laptop si fugiti offline. Interlocutorul meu absolut genial de la sfarsitul anului trecut a scapat la internet si nu se mai satura din a se cauta pe Google. Si tot ajunge pe aici. Ce ma fac? Cum ma ascund? Cum scap, fara sa spun ca si acum, la sfarsit de august, am pe hartie TV digital de la UPC si in realitate traiesc direct cu un cablu infipt in televizor? Ce ma fac daca afla baiatul asta de la relatii cu publicul ca in ultimele saptamani s-au perindat tot felul de echipe, care ba mi-au schimbat mediabox-ul stricat cu unul defect, ba mi-au inlocuit un smartcard nefunctional cu unul invalid? Daca vede ce scriu eu aici si, in ura, ca sa se razbune pe mine, gaseste OMUL COMPETENT din firma si il trimite fix pe omul ala competent, la intimidare, sa imi rezolve toate problemele? Eu ce ma mai fac? Cine imi mai ia banii in fiecare luna si imi mai livreaza servicii de toata jena? Una peste alta, mie cine imi mai hraneste masochismul???


Actions

Information

Leave a Reply

