Ce a mai crapat prin Bucuresti

11 11 2010

La cateva plimbari din ultima perioada, am observat ca au inceput sa crape destule locuri de agrement, fitologie si nu numai de prin targ:

  • Cafe Pascucci de pe Dorobanti, crema cremelor acum cateva luni, si-a pus ziarele-n geam si si-a dat obstescul sfarsit
  • Costa Coffee din Plaza, un grecism penibil care imita Starbucks – macar la nivel de logo, a stins lumina, odata cu un intreg nivel populat la un moment dat de Peacocks, Pepe Jeans (nu pot sa zic ca nu ma bucur) si Gas. Mai erau si ultrarezonabilii de la Lacoste tot pe-acolo, dar s-au mutat mai jos si mai in drum.
  • Ca tot veni vorba de un greu in ale cafenelelor, Starbucks din Mall Vitan este – surpriza – bine ambalat in niste cartoane cu Anchor group si inchis. Nu stiu daca permanent. Calculati voi la cate luni de la deschidere.
  • Un R-Kiosk, concept altfel simpatic, de pe Regina Elisabeta, vis-a-vis de Libraria Eminescu, e mort.

Ce ma mira, la nivel personal, este de unde mai are Octavian Radu bani sa tina magazinele Esprit, luand in calcul si experienta Diverta. Personal am considerat ca au numai haine de la urate la insipide, la niste preturi nesimtite sau macar demne de un brand mult mai decent. Am intrat in seara asta, de curiozitate, cu o nedisimulata antipatie. A fost ca si cum as pasi intr-un muzeu. Doi angajati si doar eu, intr-un spatiu de cateva sute de metri patrati. Am iesit tiptil, sa nu stric ordinea lucrurilor.


Actions

Information

3 responses

13 03 2012
stanescu daniel

maestre, costa coffee exista cu ceva timp inainte de cafeneaua americanilor si nu este greceasca. deci, nu cafeneaua este penibila. informeaza-te!

13 03 2012
silverwolf

verifica intai cine are franciza🙂

14 03 2012
stanescu daniel

maestre, nu trebuie sa verific eu. am lucrat la ei.numai bine.

Leave a Reply

