Doua scurte, de seara

26 10 2010
  • Nu intelegeam de ce azi, la 9 seara, eram in masina si stateam bara la bara de la Piata Constitutiei tocmai pana la fantanile de la Unirea. Stiam ca abia maine va fi Bucurestiul paralizat de greve. Cand am ajuns mai aproape de rondul de la Unirea am realizat de ce. Daca maine ies sindicalistii in oras, astazi au iesit dobitoacele proaste. La pupat de moaste. Desi puteam sa imi dau seama de asta si dupa Mercedes-urile S parcate aiurea sau lasate pe avarii, cu numere B-XX-BOR. La astia nu mai vine nimeni cu rampa sa ii ridice la cer.
  • In cutia postala – snail mail, pentru cei care nu au mai stins calculatoarele in ultimii ani – am gasit, printre alte pliante, un plic. In general arunc pliantele pe loc si iau plicurile acasa. Ca de obicei imi scriu prietenii de la utilitati, care imi cer bani. Si nu se cade sa ii las sa astepte. Deschid plicul si dau de un mare fail de targetare de la Provident. Sau mai stii, poate chiar sunt o vecina gospodina. In negare.

Actions

Information

Leave a Reply

