Sterge-o!

11 08 2010

Este atat de simplu cu Facebook-ul asta. In ciuda complicatiilor, in ciuda faptului ca trebuie sa fii un mic Einstein sa iti mai gasesti lista cu prieteni in meniu, in ciuda faptului ca te plangi ca este mult zgomot in reteaua asta sociala, in ciuda faptului ca si pentru a iti sterge un cont tot trebuie sa astepti doua saptamani si in ciuda faptului ca nu exista conceptul de private settings, este simplu. Vrei mai putin zgomot? Fa liniste. Cum? Sterge-o.

Mi-a dat una add. Nu ne cunoastem, nu a spus niciun cuvant de cand mi-a dat add. De douazeci de ori pe zi posteaza clipuri behaite. Cum am facut liniste? Am sters-o.

Mi-a dat alta add. A tacut doua zile, dupa care a inceput inundatia. Eu si sotul meu iubit, la viitorul sediu al firmei noastre. Eu si sotul meu, la sediu. In sfarsit, eu si sotul meu am deschis firma. Iata-ne in biroul nostru mic si iubit. Eu si sotul meu, la munca, in biroul nostru. Eu si sotul meu, cu firma noastra. Atat de fericiti! Toate astea, in ceva mai mult de doua zile. Ce era sa fac, sa vomit pe tastatura? Am sters-o. Asta a fost si atat de senina incat mi-a dat add din nou. Probabil trebuie sa o auda un numar minim de urechi, ca sa se simta implinita. Nici nu a realizat ca o dadusem deja afara, ca vroia inapoi. I-am dat fuck off din prima si am simtit necesitatea unui buton de Ignore cu un camp text in care sa pot si eu sa pun un text explicativ, de genul pentru ca esti muci.

Te simti agasat de Facebook? Sterge-ti contul. E simplu. Aaa, ca stai sa vezi, ca nu vrei, ca daca il ia altul, ca parca nu e chiar asa de rau, ca uite ca pot afla atatea lucruri de la prietenii mei, asta e altceva. Inseamna ca te plangi doar ca sa ai un pic de atentie, caz in care e mult mai simplu pentru toata lumea sa – pur si simplu – taci.

Prietenii tai de pe Facebook nu sunt prietenii tai. Sunt cunostinte, amici, oameni care au auzit de tine sau de care nici nu ai auzit, colectionari de numere care cred ca totul este un concurs din categoria cine are mai multi prieteni virtuali o are mai mare. Prietenii tai sunt aia pe care ai uitat sa ii suni de… hmmm… deja trei luni? Prietenii tai sunt oamenii cu care te vezi, cu care iesi la o bere, cu care iti petreci o viata, pe care poti sa ii suni la 3 dimineata si cu care la 3.15 poti sa fii deja pe un drum, undeva, catre viata reala.

Actions

Information

One response

12 08 2010
Bogdan Craciun

Da. Adevarat. De-asta e mai bine sa adaugi doar persoanele pe care le cunosti si cu care interactionezi.

Leave a Reply

