Mici momente de prostie masculina

22 07 2010

Se intampla des in toaleta barbatilor. Fie in oras, fie la munca. Intra un prieten sau un coleg in toaleta, te vede si fie te saluta si te intreaba apoi ce faci, fie te intreaba direct ce faci. Acum, eu sunt un om cu bun simt si improvizez cand raspund. Desenez, ma dau cu placa, numar zecimalele lui π sau gasesc solutia impotriva incalzirii globale sunt doar cateva dintre variantele pe care le enunt. Dar stiu si eu si stiti si voi ca nu sunt decat in mare cam patru-cinci lucruri pe care le poti face intr-o toaleta, ca barbat, iar majoritatea se cam vad cu ochiul liber. Inteleg, la femei se adauga n alte posibilitati, direct proportionale cu continutul posetelor. Imi pudrez nasul, ma pensez, imi fac buzele, dau un mesaj, ma fardez, imi aranjez ciorapul drept, numar genele, si alte chestii. Dar dragii mei, hai sa nu mai fim tampiti si sa punem intrebari care au un raspuns evident. Ce dracu, ne impotmolim in formalisme cand putem trece direct la ce ne intereseaza, gen cat mai e scorul, ai vazut-o pe tipa de la bar, sau vezi ca te-ai stropit pe pantofi? Ajung sa rada fetele de noi. Pe buna dreptate.


Actions

Information

3 responses

22 07 2010
Prowler

Totu e sa nu se repeada sa dea mina cu tine imediat ce a incheiat lucrarea…

22 07 2010
Mariuta

Da, da. Vreau sa o vad si eu pe tipa de la bar😀

23 07 2010
silverwolf

@Prowler Pentru momentele astea e destul de sanatos salutul nazist🙂
@Mariuta Pai fii mai atenta la ce se discuta in toaleta barbatilor

Leave a Reply

