Apa chioara cu lamaie

1 07 2010

Imi cade azi in mana revista de advertoriale nemarcate si reportaje pseudointelectuale Time Out. Dau rapid paginile si imi sare in ochi un articol despre bauturi. Capitolul limonada:

“La capitolul bauturi de vara recomandam limonada din pepene si capsuni de la terasa Carturesti”

Citesc inca o data. Inghit un “Bai voi sunteti retardati?” si imi amintesc de cea mai chioara posirca pe care mi-am pus buzele, care face pana si apa plata sa para cea mai aromata licoare.

Am luat teapa cu limonada din pepene si capsuni prima oara acum cam o luna. Doua saptamani mai tarziu, o prietena, dintr-un elan necontrolat, si-a luat acelasi lucru, pana sa apuce cineva sa o previna. Tot o expresie de mare scarba la prima inghititura din paharul cu lichid rosu.

Bonus. Cineva care se ocupa de ceva chiar la Carturesti se uita la paharul meu cu limonada din pepene si capsuni (pepenada?) si imi spune ca am facut o mare greseala. Ca in afara de limonada clasica si de aripioarele de pui, tot meniul e o mare teapa. Sa o ascult, ca stie ce fac copiii aia in bucatarie.

Si revin la ideea inghitita mai sus. Bai dragi oameni de la Time Out, voi stati bine cu capul? Adica macar iesiti din redactie, sau primiti advertorialele textele direct de la sursa si nici nu mai e nevoie decat de un copy si un paste in print? Nu de alta, dar poate evoluati si voi in urmatorul deceniu de la nivelul de a inghiti orice galusca trendy-urbana la un inceput de sinapse neuronale.

Actions

Information

Leave a Reply

