Ne-am ajuns bine in PR

23 03 2010

Azi a fost un eveniment de PR si am auzit de la lumea care a fost in sala ca nume grele din domeniu au scos idei cel putin la inaltimea reputatiei. Cum ar fi:

“Am ajuns sa nu ma mai intereseze ce scriu jurnalistii si daca ma preiau sau nu ma preiau”

“Publicul vrea analize in-depth. Ce relevanta are un articol online cu un milion de vizualizari?”

Eu unul stau, ma sucesc, ma framant si ma intreb cum vine asta. Adica sunt chestii un pic cam cel putin idioate, cu tot respectul, si nu vin de la Maria de la chioscul de la colt, ci vin de la oameni de PR. Presa trece printr-o perioada maro, fara indoiala, si mijloacele de comunicare evolueaza. Dar de la asta la a te scobi cu prajina dezinteresului in nas e o evolutie care l-ar supara un pic si pe Darwin. Cat despre a doua remarca pe care am citat-o, sweetmarymotherofjesus, tu scoti pe gura faptul ca stii mai bine decat un milion de oameni (nu eu am dat cifra ci speaker-ul) ce vrea cititorul si ce este relevant pentru el, cand atatea vizualizari iti bat in retina ‘desteptarea’? Pai nu e mai bine ca pana la editia viitoare sa o iei usurel, pas cu pas, si in 12 luni sa deschizi un Internet Explorer, apoi in cateva saptamani sa te prinzi ca exista Mozilla, si din aproape in aproape sa afli de Yahoo! sau Google mai intai, pana la a te pronunta despre online? Dupa aceea va mirati de ce va spun nesimtitii aia piari*de.

Respectele mele, va salut, ne-am dat in stamba, hai sa ne intoarcem la munca.

Actions

Information

3 responses

24 03 2010
Prowler

Nume, vreau nume pt cele 2 personaje. Accept si pe pm ๐Ÿ™‚

24 03 2010
silverwolf

Cum pot sa spun eu asta fara sa spun? Hai sa zicem ca omonim cu agentia ๐Ÿ˜‰

24 03 2010
Prowler

No shit! Daca este vorba despre cine cred eu (am facut sapaturi pe hintul dat de tine ๐Ÿ™‚ ), se pare ca persoana a stat cu ambii “cheeks” in aceeasi barca, adica a PR-ului. Daca avea chemare, statea mai mult de un an intr-o redactie si invata ce inseamna meserie. Si relatia jurnalist-PR. Si ce apreciaza/detesta un jurnalist la un/o piari*da. Dar, ma rog, vorba rususlui: “de gustibus”…

Leave a Reply

