Ce culoare are varsta unui brand

9 02 2010

La inceput este deschis. Ceva soft, verde sau galben. Atrage tinerii. Trece un pic de timp si se pastreaza verdele sau galbenul, doar ca un ton-doua mai inchise. E ca un fel de pubertate, cand se ingroasa vocea. Apoi vine vremea muschilor. Cand brandul devine negru, dur. Vrea sa fie serios, dar intimideaza. In ceva timp isi da seama ca are nevoie de un aer proaspat. Criza varstei mijlocii. Atunci apare ideea de a deveni mai prietenos. Mai deschis. Mai non-negru. Ceva soft, verde sau galben. Atrage tinerii. Si tot asa.

Si, ca alternativa, ideea de brand consistency.

Advertisements

Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: