O idee buna finalizata prost

23 12 2009

Asta este ultimul numar din Business Standard si cam asta este si ideea care ii rezuma prezenta in piata. S-a vrut, la despartire, o colectie a paginilor relevante din istorie. Nu comentez gradul de obiectivitate a alegerii; gestul in sine personal mi se pare frumos.

Imi pare rau ca momentan nu am cum sa atasez si imagini postarii. Sa luam prima pagina. Avem 20 de coperti expuse. La o privire atenta, una apare de doua ori. Sa ii spunem scapare. Jos, sub cele 20 19 coperti expuse, avem un text care suna chiar asa: “Din cele 663 de editii, am ales astazi pentru dumneavoastra 13 coperti de referinta”. Dupa cum ne-am obisnuit in ultimele luni, cine da BT-ul pentru prima pagina doarme in post.

Dam pagina si avem inca o intentie buna. Fotografiile tuturor celor care au lucrat la ziar de-a lungul timpului, plus numele. Si finalizarea proasta se concretizeaza in acest caz prin numele gresite si prin cele patru fotografii ale oamenilor de la corectura, care, ciudata coincidenta, au fix acelasi nume: XXX. Da, exact asa scrie acolo, pe ultimul rand de poze. Oamenii astia, chit ca au fost sub medie daca e sa vorbesc neintrebat, ar fi meritat sa le fie amintit numele.

As fi vrut sa nu vad de-a lungul ultimului numar reclamele  aruncate cu toporul fix peste imaginile primelor pagini colectionate in ziar. Peste text, peste poze, peste bun simt.

Ultima pagina si singurul loc in care se mai putea gresi nu se dezminte. Editorialul lui Soviani se termina exact asa: “Vreau sa le“. Vreau sa le urez succes colegilor de la Ziarul Financiar? Vreau sa le cer scuze celor pe care i-am dezamagit? Vreau sa le f** m***** celor care mi-au inchis ziarul? Nu vom sti niciodata.Era sa uit. Sub poza lui Soviani, explicatia se termina din nou in suspensie: “Este doctorand in“. In ce, dragii mei DTP-isti?

Ultima editie se spune ca e de colectie. Eu o voi pastra. Din pacate o voi pastra ascunsa, pentru ca este facuta pe genunchi si bifeaza toate greselile care puteau fi facute. Succes in continuare celor care il merita.


Actions

Information

Leave a Reply

