Marketing Fail

13 10 2009

0758-VIN.BUN

Asta este un exemplu pe care l-am vazut astazi in trafic. Mai sunt sute din aceeasi categorie. Unii oameni au vazut ca undeva in State reclamele se terminau cu un numar de genul 1-800-FUCK.YOU si au zis sa adapteze aceeasi idee la piata locala.

Prea tarziu, zic eu. De ce branduiesti asa un Megane de ultima generatie, produs anul asta, cand intre timp o buna parte din oameni a facut trecerea de la telefoanele cu tastatura alfanumerica la cele QWERTY. Si ghici ce, daca pe tastatura alfanumerica V este pe tasta 8, mai nou V este V si atat. Asa ca mult succes cu un BlackBerry in mana, la tastat VIN.BUN.


Actions

Information

3 responses

13 10 2009
dAImon

da da, fix pula avem toti Blackberry.

si aia care au acum ceva fara tastatura numerica, tot au folosit odata ceva CU tastatura duala. eu zic ca e o chestie ok.

13 10 2009
silverwolf

Eu am si si, si le stiu. Vorbeam cu cineva chiar azi, care avea telefon QWERTY, si ii venea cam greu sa identifice numarul 🙂
Ideea e ca pierzi din public asa.

4 11 2009
vinificatorul

Daca ar fi sa facem o statistica nu cred ca procentajul posesorilor de telefoane cu tastatura qwerty, la noi, ar fi foarte mare si nici nu va creste foarte repede, cel putin in perioada ce urmeaza, iar cine are Qwerty sigur a butonat candva o tastatura duala, si daca il ajuta putin si logica sigur va suna la 0758.VIN.BUN si nu in alta parte. Insa motivul principal pentru care s-a optat pentru un astfel de numar a fost ca, ar putea fi, si s-a dovedit a fi o coordonata aproape la fel de importanta ca site-ul web.

Leave a comment