When iTards Write

12 10 2009

Inca nu am cum sa linkuiesc un articol din Money Express, asa ca am sa transcriu aici un paragraf. Semneaza Kurt Soller.

“N-am crezut niciodata ca un player de muzica poate sa te puna in situatii stanjenitoare, dar Zune mi-a dovedit, de multe ori, ca se poate. Si am mai reusit ceva cu el: sa ma tai. In loc de colturile rotunjite ale iPod-ului, Zune are o forma trapezoidala – iar muchiile capacului de metal, aparent scump, pot deveni foarte taioase atunci cand scapi aparatul pe trotuar.

Chiar daca m-as fi taiat in iPod-ul meu, tot l-as fi iubit”

Bun. E OK sa fii emo. E in regula sa fii neindemanatic. Nu e nicio problema sa fii un pic mai prost si sa te tai in orice. Am, in schimb, o mica jena cand un om care le are pe toate cele de mai sus devine formator de opinie. Cand emana intr-un mod evident o parere biased, personala, subiectiva si irelevanta.

Pentru oameni ca autorul textului de mai sus, vom ajunge sa scriem pe apa “Atentie, lichid”. Desi ma tem ca undeva dincolo de Ocean deja se practica asta. Ma sperii un pic cand vad ca oameni din ce in ce mai prosti scriu pentru audiente din ce in ce mai proaste.


Actions

Information

Leave a Reply

