Am gasit o stire

8 10 2009

Ieri seara eram in masina si, plictisit de muzica mea, am dat pe radio. Am gasit in prima instanta un Kiss FM sau ceva de genul asta, un post de radio care nu iese dintr-un vocabular de 100 de cuvinte, ca sa nu isi deruteze publicul-tinta cu un IQ single-digit.

Doua minute, cat am rezistat, o pisi avea un discurs aproximativ asa:

“Am gasit o stire foarte interesanta. Am gasit o stire care are mult plastic. Am gasit o stire mai altfel, care vorbeste despre un concurs de frumusete la care pot participa doar femeile care au avut operatii de chirurgie plastica. Stirea pe care am gasit-o spune ca femeile care nu au avut operatii nu pot participa la concurs…”

Am stat si am ascultat pana la capat, poate aflu si eu unde a gasit pisi stirea. O sursa, ceva. Poate pe vreun site, poate pe vreo agentie, poate intr-un ziar, dar nimic. Acum ma tot gandesc. Daca era stirea pe scaun, s-a pus cu fundul pe ea, a simtit ca o inteapa ceva si asa a gasit-o? Daca se scobea in buric si a gasit printre scame stirea? Sau daca o uitase producatorul in chiloti si a scos-o ea surprinsa de acolo? Practic a salvat stirea de la moarte!

Acum serios vorbind, nu trebuie sa fiu rau. Poate ca era de pe un site cu mai mult de patru litere. Probabil ca nu stiati, dar o circulara interna a Kiss FM interzice folosirea a mai mult de sapte cuvinte de peste patru litere pe ora. Zic ei ca e pentru fluenta.

Una peste alta, vreau sa atrag atentia omului care tot pierde stirile ca le gasesc aia de la Kiss FM si daca nu stiu cui sa le returneze le dau pe post. Fii si tu mai atent!


Actions

Information

One response

21 10 2009
et

eu in ultima vreme imi petrec destul de mult timp in masina, mai mult decat am crezut ca e posibil si in ultima vreme pe kiss nu am reusit sa gasesc decat muzica… genul ala care se configureaza dupa un schelet base identic… asa ca esti norocos ca ai gasit o domnisoara vorbind…

Leave a Reply

