Mare e gradina PR-ului

31 08 2009

Si multe au incercat sa sara gardul si au ramas infipte. Asta poate fi bine sau poate fi rau, depinde de ce parte a gardului esti si cat este de ascutit.

Ce imi vad mie ochii, de la o mandra piarista de care nu am mai auzit niciodata si cu a carei eminenta nici nu am schimbat vreo vorba pana acum:

Saluti, voua!

Iaca m-am intors si eu din vacanta si…ca sa confirm ca sunt in forma si mi-am intrat in rol, va asediez cu un mail.

Asadar, in ultima zi de vara va prezint editia de vara a newsletterului de la NumeleFirmei. Spor la citit!

O saptamana cat mai insorita, NumeleDansei

Nu stiu despre voi, dar mailul asta a avut un puternic impact vizual. Parca o vad, blonda pana in strafundul ochilor, intr-o rochita cu fluturasi si un imens pampon roz in cap, zburdand ca o floare, cu un canis in poseta si castile de la iPod in urechi: “inspira… expira…inspira…expira…”.

Serios vorbind, cum dracu (promit ca asta e singura injuratura) te adresezi asa cand: a) dai un mail unui om pe care nu il cunosti; b) dai un mail pe o adresa de grup – grup din care nu cunosti decat o persoana?

Inteleg, Pisi, ca ai fost in Italia. Saluti si tie, dar ti prego, data viitoare tine cont ca ma doare fix dupa urechea stanga ca te-ai intors si tu din vacanta. Multumesc macar ca nu mi-ai spus cu cine ai fost si in ce scopuri pe acolo. Ca esti in forma, e clar. Sincer as intreba-o pe mama ta daca a mai facut copii, ca ar putea sa iti semene. Ar fi interesant de examinat cazul. Si mai e o chestie. Daca intelectul tau se simte asediat de un mail, incearca sa nu extrapolezi situatia la tot restul lumii. Primim undeva intre 100 si 300 de mailuri pe zi si inca mai rezistam. Asediaza in continuare, as spune, dar mai bine ma lipsesc.

Ma intreb daca firma care te-a angajat stie cum iti faci treaba si daca a ajuns vreunul din mailuri si pe la clientul care iti plateste salariul. Eu unul nu am lucrat in PR si nu stiu exact cu ce se mananca. Eu doar vad produsul finit. Si pe al tau nu l-am trimis direct in trash doar pentru ca am vrut sa il copiez aici mai intai.

Bai, da e asa de greu sa ne respectam un pic intre noi?

Actions

Information

3 responses

8 09 2009
Rongleză de PR : Micromoft

[…] în PR când trebuie să scrie comunicate de presă. Eu îi înţeleg şi îi compătimesc, spre deosebire de alţii. […]

8 09 2009
Sucky D

moaaa, ce rau esti. poate voia fata sa isi arate disponibilitatea de acum incolo 😀

8 09 2009
silverwolf

daca disponibilitatea de acum incolo inseamna ca a fost pusa pe liber de firma, e bine.

Leave a Reply

