Ne trezim

13 08 2009

Azi m-am intors acasa cu metroul. De la Victoria pana in Dristor m-am simtit ca un sac de cartofi intr-o masina de spalat. Cativa oameni de langa mine erau destul de aproape de a isi lasa dintii in barele din metrou. Cand coboram, la Dristor, in capat, imi treceau prin gand moduri placute de a jupui si tortura soferul, vatmanul, conductorul, sau cum altfel vrea sa isi spuna parkinsonidul de la butoane.

Spre placuta mea surpriza, ceea ce eu doar gandeam, un meleu de 10-15 oameni deja facea. Intai pe un ton rastit, iar la replica retardatului de la Metrorex, “V-am pus eu sa nu va tineti de bara?”, cu o mana in gat. Totul sub atenta observatie de la o distanta sigura a doi vlajgani de la firma de paza Scorseze, care adunau un total de 160 de ani si 45 de kilograme, cu tot cu sticluta de pufoaica din buzunar.

Nu am stat sa observ prea mult, dar sper ca a curs un pic de sange. Absolut meritat. Sunt de acord cu reactia publica, cat timp s-a demonstrat ca altfel nu avem cum sa evoluam. Daca nu de frica, deloc. Asa ca imi doresc sa vad cat mai multi bucuresteni nemultumiti care isi rezolva problemele fara a mai astepta o ordine suprema sa intervina.

Felicitari, ne trezim un pic. Dam o tura si pe la functionarii publici, daca tot suntem cu adrenalina in glanda?

Actions

Information

Leave a Reply

