ANCOM incearca un pic de dictatura

5 08 2009

A fost un pic de cutremur si, din nou, s-au facut tandari retelele mobile. Cum am ratat cutremurul de acum cateva luni, azi am fost mai pe faza si am incercat sa dau telefonul ala important pe care il are oricine de dat cuiva apropiat in cazurile de fata, sa vada daca este OK. In secunda doi, Vodafone era la pamant.

La o ora jumate dupa, probabil pentru a isi face un pic de PR pe spinarea evenimentului, ANCOM (autoritatea care reglementeaza piata telecom) da un comunicat cu un set de reguli de buna purtare la telefon in caz de cutremur. L-am citit si m-am simtit ca in clasa intai, cand mi se cerea sa stau cu mainile la spate sau sa arat ca am unghiile taiate si batista curata.

Daca am fi fost in Coreea de Nord, as fi ignorat urmatorul paragraf. Dar nu suntem.

In situatiile exceptionale (ex. cutremure, incendii, inundatii), trebuie sa dam prioritate cazurilor cu adevarat urgente. Telefoanele date doar pentru a discuta despre ce s-a intamplat sau despre orice altceva ce nu reprezinta o urgenta pot supraincarca retelele de telefonie. Serviciul de urgenta 112 nu va mai putea fi apelat pentru a raspunde la solicitarile celor aflati cu adevarat in pericol.

Nu, dragilor. Platesc un abonament pentru a da telefoane in care sa discut despre ce s-a intamplat. Aveti o idee ce inseamna o discutie? Aveti cumva un set de reguli proprii care traseaza clar momentul in care un schimb de replici devine o discutie? Da, pentru Dumnezeu, de asta dau un telefon dupa un cutremur. Pentru a DISCUTA DESPRE CE S-A INTAMPLAT! Pentru a vedea daca lumea e ok. Si la fel ca mine, toti oamenii normali, care vor sa se asigure ca totul a fost OK. Pentru mine, sa aflu daca cei importanti sunt bine, este O URGENTA. Nu ANCOM decide ce este urgent pentru mine. Si nu ANCOM imi spune despre ce pot si despre ce nu pot discuta la telefon.

Nu ma intereseaza ca, pe banii mei, nu ati reusit sa faceti o infrastructura corespunzatoare pentru apelul de urgenta 112. Deloc. Ma intereseaza doar ca pe drepturile pe care le platesc in fiecare luna sa imi pot seta singur prioritatile si subiectele de discutie la telefon.

Cred ca v-ati depasit UN PIC atributiile.


Actions

Information

4 responses

6 08 2009
6 08 2009
bogdanra

Domnule… pe http://www.n-t.ro am scris si eu despre asta… nu faptul ca ANCOM si-a depasit atributiile un pic ma deranjeaza… ci ca nu o face in directia care trebuie… si fara sa exagereze. In aprilie le-a luat apararea ca s-au balansat echipamentele. Bullshit! De fapt reteaua nu mai merge… au clienti prea multi si daca toti sunt ingrijorati…dau jos MSC-ul.
Si da…banii sunt ai nostri. Pentru ca minutul nu costa atat de mult. Nici interconectul. Din acte si cifre poti scoate orice. Dar cuvantul final este acelasi: lacomie. Rimeaza cu imoralitate.

6 08 2009
silverwolf

Nu de partizanat fata de un operator sau altul este vorba in textul meu. Ceea ce este deranjant este nota intruziva a comunicatului si alegerea deloc fericita a modului de exprimare.

6 08 2009
bogdanra

Din pacate partizanatul ANCOM nu este nici macar fata de un operator sau altu, ci pentru operatorii mari… Toti… pentru ca la Consiliile Consultative si in alte sedinte cei 2-3 mari operatori fac front comun… si fraze frumoase au ca arme.

Stiu, si am inteles si acest punct de vedere urmarit de articolul de aici…

Leave a Reply

