Prebranding T-Mobile

2 07 2009

Azi a fost prima zi de B’estfest. A plouat torential peste jumatate din durata concertelor. Cineva a anticipat asta.

Pe scurt: Romtelecom a impartit pelerine roz de ploaie, branduite T-Mobile.

Pe larg: T-Mobile este divizia de telefonie a Deutsche Telekom. Deutsche Telekom este actionar semnificativ in cadrul grupului elen de telecomunicatii OTE. OTE opereaza in Romania Romtelecom si Cosmote.

De aproximativ un an de zile, persoane mai mult sau mai putin apropiate grecilor pun pe tapet posibilitatea unui re-branding Cosmote in T-Mobile. Marti, grupul Cosmote a anuntat oficial achizitia Zapp. Deci avem deja in fata un viitor re-branding. De ce nu ar fi momentul sa impuste doi iepuri in acelasi timp?

CosmoRom a devenit Cosmote printr-o puternica derulare de forte, intr-o campanie ce a vizat initial tinerii, mult mai atrasi de nou, pentru construirea unei baze de utilizatori pe sectorul prepaid, din care ulterior a fidelizat abonatii. B’estfest este un eveniment ce atrage, ca medie de varsta, in proportie covarsitoare tinerii. Care isi permit sa dea cel putin 100 de lei pentru intrarea la concert. Deci numai buni de adus in retea sau de testat un nou brand.

Mi se pare ca ar avea ceva sens ce am scris, dar la fel de bine pot sa ma insel. Ceva-ceva insa misca.

Advertisements

Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: