Fara batrani la volan!

15 05 2009

Doar ce vorbeam acum cateva saptamani de un idiot care era in mijlocul traficului, cu oglinda din stanga inchisa. Ieri am mai dat peste un mos cacacios, care statea cu capul la doua degete de volan (foto, B-60-UEK) si astazi mi-a iesit in fata inca un brontozaur cu un BMW 5 wagon de prin 2000, cu ambele oglinzi rabatate si hayonul plin cu perne. Deci front view only.P140509_09.47
Iti dai seama ca daca asta ajunge in mijlocul strazii cu oglinzile rabatate e clar ca nici nu le-a observat, pentru simplul fapt ca NU SE UITA in oglinda. Pentru ca la varsta asta au invatat pe de rost drumul pana la piata sau cimitir.
Mi se pare mai mult decat corect ca odata cu un 60-65 de ani sa se treaca la o examinare obligatorie anuala a detinatorilor de permis de conducere, si aici vorbim de test psihologic, locomotor, de reflexe si mai ales de vedere. La prima abatere, i-ai taiat carnetul si ai scapat de un pericol de pe strazi. Si iata ca blondele si motociclistii pierd suprematia categoriei “urati in trafic”.

Actions

Information

One response

29 01 2010
antaldamian

super tare!
am vazut si eu acum ceva vreme niste d-astia cu oglinzi rabatate.I-am vazut chiar de la o distanta foarte mica pentru ca ,se pare,toti voiau sa ma remodeleze lateral.am injurat 2 saptamani in continuu.
sa stii ca in ultima vreme mi se rupe de faze d-astea.am o masina pe care greu poti sa o avariezi…acum stau si ma uit la prosti cum vor sa isi faca rau sarind in fata mea.In cazurile in care nu sunt eu cel ce greseste am foarte mare grija sa franez si sa ma opresc la 10cm de ei..sai le creasca adrenalina. ce draq!
Cat despre batrani…ai mare dreptate.Si eu sunt de aceeasi parere!

Leave a Reply

