Idiotwagen

10 05 2009

Calculat si riguros sunt doua cuvinte standard in descrierea universal acceptata a nemtilor. Dar cum se numeste atunci cand opresti masina, uiti semnalizatorul intr-o directe, si farul si stopul de pe acea parte raman aprinse, indiferent de pozitii, faza lunga, scurta, sau deloc, pana cand revii la masina, sau pana cand se ard becurile? Idiotenie? Eu zic ca da. Asta se intampla la Volkswagen de la Golf 2 incoace. Am vazut asta la un Polo, intr-o parcare, aseara, si a urmat o discutie destul de aprinsa cu un maniac VW, care incerca sa gaseasca, fara succes in opinia mea, o logica.

El spune ca raman luminile de pe o parte aprinse pentru a face masina vizibila in cazul ca o lasi pe un colt. Eu zic ca pentru asta au fost inventate avariile. Dar hai sa acceptam ca, poate, asta era ideea. Esti intr-o intersectie si semnalizezi sa faci dreapta. Lasi masina in dreapta, pe colt, cu semnalul pornit. Iesi din masina, o incui si pleci. Raman aprinse farul dreapta si stopul dreapta. Adica alea dinspre trotuar, care NU se vad.

Intre timp am mai vorbit cu oamenii si am auzit de cateva becuri arse, din acelasi motiv. Becuri despre care se stie ca pe VW-urile aduse pentru Romania nu sunt originale, ca de altfel multe piese de umplutura, care nu ar iesi dintr-un showroom german.

Disclaimer: nu am nimic cu VW. Am condus un Golf 5 destul de mult vara trecuta, si in afara faptului ca este o masina care se manevreaza neplacut de usor, nu am ce sa ii reprosez.

Advertisements

Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: