Devenim penibili

26 04 2009

De la un timp e din ce in ce mai cool sa fii responsabil. Dar nu in intimitate, ci in public. In campanii de anvergura. Asa ne-am pricopsit cu Ziua Pamantului. La asta probabil au existat 4,7 centimetri de utilitate finala.

Dar nu e suficient. Acum, fiecare boala trebuie sa aiba o zi a ei. Ziua cancerului mamar, ziua scoliozei, ziua osteoporozei, ziua rupturii de menisc si mai nou ziua mondiala a astmului. Acum ma intreb si eu… le sarbatorim? Ne strangem in Piata Revolutiei la concert si strigam Traiasca Tuberculoza? Bem sampanie in cinstea bolnavilor de leucemie?

De unde atata responsabilizare cu sila, prea multa in campaniile de media si prea putina cu o finalitate utila? In curand o sa ajungem sa sarbatorim doua boli pe zi. Bronsita cronica la Revolutiei, febra tifoida la Constitutiei. Mainile-n aer!

“Din cauza unor lucrari la sistemul de ventilare urbana, Regia Autonoma a Aerului Respirabil anunta intreruperea aerului respirabil in Bucuresti, timp de 3 minute, in data de 5 mai 2009, incepand cu ora 14. Rugam cetatenii sa isi tina respiratia in perioada mai sus anuntata”, comunica dubios-umoristic Vitrina Advertising.

Eu propun ca inteligentul/a de la Vitrina care a scremut fraza de mai sus sa isi tina respiratia trei minute si apoi mai stam de vorba. Demersul este la fel de util ca si o initiativa ca fiecare bucurestean sa tuseasca de trei ori la doua si un sfert.

Nu de awareness au nevoie bolnavii de astm. Am un caz foarte apropiat, care nu de simpatie sau de campanii outdoor are nevoie. Deschideti un cont pentru donatii. Utilati spitalele. Subventionati pretul medicamentelor. Percepeti un comision informal din spaga medicilor: 2% pentru tratarea astmului. Garantez ca ar fi mai mult decat suficient.

Ati tiparit 10.000 de afise informative si chemati oamenii la intrarea din Herastrau, la un mic party probabil. Un oficial de la AstraZeneca va tine un discurs emotionant, iar un reprezentant al primariei va spune ca sprijina cu toate puterile bolnavii de astm. Si se vor urca inapoi in Mercedes, la treburile lor.

Cat costa treaba asta si de ce nu ajung banii direct unde e nevoie de ei? Ca sa aiba si agentiile de comunicare ce manca, iar unele firme ce deduce din impozit. Stim bine de ce. Daca te duci direct la o banca si virezi banii intr-un cont nu iti faci imaginešŸ˜‰


Actions

Information

One response

28 04 2009
sebastiano

hilarios :]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: