UPC: Unintended Pure Comedy

22 04 2009

Deschid cutia postala si nu mica imi este surpriza sa gasesc un plic de la UPC. Ma gandesc ca doar ce mi-am platit abonamentul, dar nu ar fi prima data cand retarzii imi emit o factura pentru niste servicii deja achitate. Desfac plicul si… ta-daaaa!

“UPC apreciaza relatia speciala [nici eu nu as fi putut spune mai bine] pe care o are cu dumneavoastra si va informeaza ca sunteti client VIP”

Pauza. Inspir. Expir. Sunt client VIP. Prin minte imi trec flash-uri. Caviar. Sampanie Cristal. Hamburger batut cu diamante. Lotus Elise cu jante de platina. Continui sa citesc.

“Incepand din data de 20 aprilie 2009 veti avea la dispozitie un serviciu de Relatii cu Clientii VIP, pe care il puteti contacta la numarul de telefon dedicat 0311077777, de luni pana duminica, intre orele 7-23, sau la adresa de mail suport@upc.ro. Va rugam sa apelati cu incredere [rad isteric], iar problema sau nelamurirea dumneavoastra vor fi preluate cu prioritate de catre operatorii UPC dedicati”

Atat.

Deeeci, ce inseamna VIP la UPC? Inseamna ca exista acolo, undeva, o sansa mica si vai de ea sa iti raspunda cineva cand suni la Relatii cu Clientii in mai putin de 15 minute. Sa nu asculti de mai mult de treispe ori melodia de asteptare. La UPC, sa fii VIP inseamna sa beneficiezi de normalitate. Bai, voi nu sunteti normali?!?

Oricum ma simt mai bine stiind ca exista un numar special de telefon, 0311077777, pe care nu il stim decat noi, VIP-urile, si pe care nu o sa il fac public. Asa, de-al dracului de exclusivist ce sunt.


Actions

Information

One response

25 10 2009
UPChateR

Eu am renuntat la UPC si ma f*t pe viteza lor de download de 35kb/sec. Am convins inca 3 vecini de bloc sa faca acelasi lucru. Insa pentru a renunta, daca nu a trecut un an de la incheierea contractului, trebuie platita o suma de 2 milioana. Sa dau rahatilor bani pentru ca nu puteam beneficia de serviciile pe care le plateam. Nu. Am vb cu un reprezentant RCS, pentru a veni sa-mi monteze cablul lor, iar pentru a renunta la upc nu mai platesc, iar ei ma vor deconecta. Si vecinii mei fac la fel. PS: Am RCS la celalalt apartament si viteza de download ajunge la 3MB./sec. Asa ca multa M*U*i*E UPC

Leave a Reply

