Sugestii?

29 03 2009

Cum week-end-ul meu inseamna vineri-sambata, fata de sambata-duminica, cum este pentru restul lumii, am cam fix o zi pe saptamana sa ma sincronizez cu oamenii normali. O zi in care sa evadam din Bucuresti pe principiul in and out, de dimineata pana seara. In ultimele saptamani am bifat, printre altele, drum spre Constanta, Ploiesti, Ruse si poate mai sunt dar nu imi amintesc pe moment. Asadar ce vreau eu de la voi este sa imi dati sugestii de locuri in care pot sa ajung in maxim 2-3 ore de condus din Bucuresti, in care sa si am ceva de vazut. Nu Pitesti, ca urmeaza si nu Valea Prahovei, ca e fumata cu tot cu filtru. People to go, places to meet. Uhm. Sau invers.


Actions

Information

4 responses

30 03 2009
elena

Horezu, Voineasa, dar si Focsani (pentru vin:)). Un pic mai departe dar ok de wk: Sambata de Sus.

31 03 2009
silverwolf

notat, thanx!

31 03 2009
et

http://www.timeoutbucuresti.ro/unde-fugim/6360/2923050/mica-evadare.html?p=1

sau poti sa faci excursii de o zi cu avionul la sofia:D

31 03 2009
silverwolf

de ce, ti-ai luat masina noua si vrei sa o inauguram pe un ultim drum?

Leave a Reply

