Branding la rece

29 03 2009

Wa-wa-wee-wa, s-a relansat Bergenbier, intr-un nou ambalaj corespunzator unui branding in tendintele pietei. Asta si alte banalitati le-am tot vazut in ultimele zile pe bloguri si publicatii mai mult sau mai putin legate de advertising. Cat de originala este noua sticla? Pai aici intervine ceva background. Cati au luat de revolutionara campania Prima TV, fara sa stie ca de vreo 4-5 ani Pro Sieben, post din acelasi trust, a tot rulat aceeasi idee? Cam multi. Revenind la berile noastre. Cati stiu ca InBev are in portofoliu marca bulgareasca Kamenitza? Mainile sus? Aud voci? Stie careva cum arata, de mai mult de un an, sticla de Kamenitza? Pai bine mah, daca nu beti bere n-aveti background. Luati voi sticla de Bergenbier ca noua, eu o iau ca deja-vu. Sau deja-bu.
kamenitza

Advertisements

Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: