On The Road Again

21 03 2009

Unde altundeva decat pe bucata mea preferata de drum, spre mare.

Note to self: cand o arzi pe autostrada la 200 viteze mult peste cat ar fi de bun simt, tine minte ca e ca si cum ai avea o mare gaura in rezervor. Pe lung, degeaba am plecat eu la intors cu ics benzina in rezervor, daca dupa kilometri buni de harjoneala cu un Scirocco, abia cand mai aveam doua linii pe indicatorul de benzina m-am prins ca urmau inca 135 km pana la Bucuresti. Si estimarea era ca rezerva ma mai tine 145. Cam la limita. Eh, arde-o economic in maximele legale pana la primul popas dotat cu benzinarie. Linistit ca am scapat de pana prostului, trag langa o pompa Rompetrol. Surpriza. Avem benzina, dar nu avem curent electric. Nu curent, nu alimentare. Shit shit fuck. Ia-o inapoi la mers, un ochi pe sosea si unul pe consum. Cauta mixul ideal de kilometri/carburant. 20 de km mai tarziu, inca un popas cu benzinarie. Petrom. Pompele astea mobile din popasuri au si ele un numar fix de litri de combustibil, niciodata nu stii daca iti ajunge sau nu. Se aliniaza astrele si fac plinul. Pustiul de la pompa zice ca e a treia Alfa care alimenteaza in ultima ora. Ma intreaba daca asa consuma ele, mai mult. Rad. Daca ar sti.

Am vazut o campanie a donatorilor de organe pe doua roti, care spun ca exista si ei in trafic. Ok, eu ma simt cat de cat comod sa ma joc cu un Scirocco pe autostrada. Suntem in niste cutii de tabla care te pot salva la 60 km/h si care iti creeaza falsa senzatie de securitate si la de trei ori mai mult. Dar ce dracu cauta neamul tau de Hayabusa trecand glont printre noi, cu capu inainte, pe o autostrada care oricum e terci din standard? In cate bucati ai ajuns acasa?

Apropo de terci. Unde in lumea asta mai exista limitare de viteza de 80 km/h si indicator de drum denivelat pe vreo autostrada? Adica e mai ieftin sa o faci prost din prima si sa infigi dupa un bat cu ‘atentie’. Am inteles logica.

Despre muzica din masina, doua vorbe, pe scurt. Am ascultat de doua ori (stiu, sunt masochist) albumul No Line On The Horizon de la U2. Dumnezeule cat de slab, plictisitor si tranchilizant poate fi. Nu ascultati asa ceva la volan. Decat poate dupa 12 ore de somn, doua cafele si un Red Bull. Altfel ajungeti sa faceti nani prin vreun gard. Ca un om care a tot spus despre ei ca sunt cea mai buna trupa, pot sa spun despre ultimul album ca l-am mai auzit. In alte forme, cu alte versuri, este exact ce au mai tot cantat si nu aduce absolut nimic nou. Aceleasi lalaieli ale lui Bono care incantau acum 20 de ani si aceleasi riff-uri ale lui The Edge. Am impresia ca U2 a ajuns sa copieze U2. Si nici nu vreau sa deschid discutia despre ultimul Depeche, ca pe langa ei U2 sunt premianti.


Actions

Information

3 responses

22 03 2009
Cat

Dragule, diferenta dintre un vitezoman la volan si unul pe motocicleta, in cazul unui accident la, sa zicem, 150 km/h sau peste, este ca pe tine te aduna dintr-un loc, iar pe motociclist din zona. Plus ca, zic eu si sa se consemneze ca-i parere pur personala, un 150 km/h pe motocicleta iti face moartea mai “dulce” decat intr-o masina. Scurt: viteza ucide. Chiar mai conteaza in cate bucati te imprastii?

22 03 2009
silverwolf

Nici nu s-a intors bine ca a si inceput sa comenteze. Treaba cu Hayabusa e doar o chestie care ma depaseste ca logica. Altfel, traiesc cu o mare tentatie de a imi lua la randul meu motor. Cat despre adunat, parca vad o zona cu cerculete cu creta si numere de la 1 la 20, pentru mana, casca, creier, dinte and so on. Stai, ca la asta cu dintele ating un nerv. N-am vrut!

27 03 2009
ursu

“…Unde in lumea asta mai exista limitare de viteza de 80 km/h si indicator de drum denivelat pe vreo autostrada?…”

Bulgaria. Numai ca acolo limitarea e la 50 km/h.

Leave a Reply

