E suficient

12 03 2009

Am decis sa parolez postul Sa curga sange, pentru ca a curs suficient. Mesajul a ajuns unde trebuia sa ajunga si cine a vrut sa vada si sa comenteze a avut destul timp. Voi selecta mai atent cine o sa aiba acces la postare, pentru ca a luat o amploare mai mare decat merita. Ce a fost initial ceva intre mine si un om care m-a tot urmarit si disecat pe blogul lui, a degenerat intr-un razboi de mailuri, mesaje, amenintari si postari intre doua bisericute, cu prea multi oameni implicati, prea multe orgolii si prea putine justificari. Au picat la mijloc oameni care nu au nicio vina si trebuie sa imi asum responsabilitatea pentru asta. Daca unii au scris postari la nervi pe care le-au sters, sunt obligat si eu sa limitez daunele pe care le pot aduce. Radescu, postul nu te viza, dar iti inteleg redactia. Secmerean, nimic din ce am scris pe blogul asta nu are legatura cu tine. Matache, mi-ai promovat articolul cu prea mult patos si ai cazut la mijloc, multi crezandu-te autor. Nedelcu, suntem pe aceeasi lungime de unda, dar s-ar putea sa vrei sa reiei relatiile cu cei cu care te-ai contrat. Hai, inapoi la treaba.


Actions

Information

Leave a Reply

