Traieste!

8 02 2009

I-am criticat suficient cat sa si recunosc cand ceva misca. BizCity s-a trezit cu o pagina speciala dedicata crizei. Ok, a venit tarziu. Ok, nu stie mai nimeni de existenta ei. Ok, promovarea sufera din nou. Dar macar exista intr-un design curat, cu un layout placut. Criza este tratata la modul lejer, fara complicatii prea profi, adresabilitatea fiind, banuiesc, de masa. Din pacate si continutul este un pic cam lejer, cu aproximativ 20 de articole vechiute, amestecate cate 3-5 in opt sectiuni. Avem sus, la vedere, si partenerii cotizanti, lucru potrivit pentru o pagina numita ‘anticriza’, avand in vedere situatia financiara in the red a companiei mama. Sper sa nu fie doar o noua jumatate de masura si, implicit, proiectul sa nu depinda atat de Rachad, cat de echipa editoriala.

Advertisements

Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: