Blitz

15 10 2008

La o recenta incursiune intr-un service mai gri, ca sa nu zic negru pe considerente rasiste, mi-a fost dat sa vad ultima isprava a lui Banel. De data asta un autogol de i s-a impartit Q7-le in trei hale: una cu barele, una cu usile si una cu restul. Zice-se ca Nicolita ar fi facut un flic-flac cu masina, dar presa nu a aflat nimic, de unde si reparatia pe blat. Concluzii: Banel intr-un Q7 alb seamana un pic a musca-n lapte. Si oare mai exista si alte culori pentru Q7 in Romania?

ORDA, baietii cu drepturile de autor, nu ies niciodata prin centrul Bucurestiului, zona Sfantu Gheorghe – Unirea, sa vada tonele de CD-uri si DVD-uri pirat. Asa ca de la prea mult stat in birou s-au hotarat sa puna o taxa bloggerilor pe clipurile si muzica preluate de pe site-uri de video-sharing, gen YouTube sau clona mioritica, Trilulilu. Cica daca mai pui si un banner pe site ajungi la 1.000 de lei numai buni de decartat la fisc. Dupa cum ne-am obisnuit, propunerea legislativa ajunge si pe la noi dupa ce deja a fost respinsa in statele non-bananiere. Promit sa fac flotari cu bataie la ceafa daca propunerea se concretizeaza.

Sony a scos un gizmo destul de catchy. Player-ul care danseaza. Am avut ocazia sa ma joc cu el ieri. Pentru cine isi permite 300 de euro dati pe gadget-uri, asta e o recomandare calduroasa.

Am vazut si eu ecranele de la metrou functionand. Numai ca nu cu televiziunea de super-nisa, ci cu Windows shutting down. Cand am urcat in metrou inca nu se terminase restart-ul, asa ca nu am apucat sa vad ce are VJ-ul (oare?) pe desktop.

Ramanem in subteran. Pate-ul s-a apucat sa isi faca reclama. Care suna cam asa: Urmatorul metrou va fi de 1,5 ori mai lung. Daca ar fi facut de Ardealul. Eu nu pot sa pun botul la felia de pate decat dupa ce imi fac un calcul. Care imi arata ca poate sa fie metroul de 1,5 ori mai lung, ca statia tot de 1,0 ori la fel de scurta ramane. Ceea ce ar lasa o gramada de oameni plimbandu-se in bonusul de 50% vagoane fara sa aiba pe unde iesi. Dar nu-i nimic, la cate pacate au publicitarii, nici nu e de asteptat sa le aiba cu matematica elementara.


Actions

Information

Leave a Reply

