Lamevertising

6 10 2008

O reclama prinsa pe fuga duminica noaptea. Sau luni dimineata, luati-o cum vreti.

Produsul: Prostenal Perfect

Tema: Un omulet imbracat in pisoar il urmareste insistent pe un nene, care nu scapa de el nici in casa, nici in autobuz si nici la birou.

Unde am mai vazut asta? La Banca Transilvania. Care, pe langa Zanul, personaj care a prins la public, l-au lansat la apa, cu mult inaintea cizmelor care au facut spotul Prostenal, pe Dobanda. Adica un omulet imbracat in procent (%) care urmarea insistent o familie, care nu scapa de el nici acasa, nici la picnic si nici la birou.

Cum facem si noi sa scapam de indivizii astia nesuferiti din advertising?

(Creditul pentru titlu merge catre verdedeparis, care mi-a dat ideea aici)

Actions

Information

3 responses

7 10 2008
verdedeparis

Ti-a placut ideea cu lamevertisingul, a prins 😛 Ms ptr credit 🙂 Da, am si eu o mare problema cu reclamele in general. Unele sunt atat de idioate incat nu stiu daca ar trebui sa ma enervez sau sa ma las pe spate razand. Am sa fiu mai atenta de acum inainte sa iti spun si eu cateva, asa pe moment, nu-mi vine nimic super idiot in minte. Oricum, tare blogul. Singura problema e ca se incarca destul de greu 🙂 gg

7 10 2008
verdedeparis

si apropos, nu am incredere in comertul online. momentan, in ro, e fishy treaba asta 🙂

23 10 2008
verdedeparis

Mi-am adus aminte de inca ceva: reclamele de la Perwoll! Femeile alea se plimba cu Perwollul in geanta oriunde merg! La dans au Perwoll, la teatru au Perwoll, la piata au Perwoll etc. Si ma mira asta, sticla e totusi destul de mare. Nu inteleg, sticla de Perwoll o pot purta, dar creierul nu? O_o (nu stiu daca e Perwoll sau Perwol, who cares?)

Leave a Reply

