FFWD

5 10 2008

• Vineri la stiri, incendiu la Casa Poporului. Un maldar imens de anvelope a luat foc. Just like that. Anvelope folosite drept protectie pentru Bucharest City Challenge. Ce nu s-a spus la stiri este ca anvelopele zaceau acolo din 24 august, ziua de final a competitiei. Si ca daca nu ardeau, chestie oarecum convenabila, organizatorii – Municipalitatea si baietii lui Beyer – le-ar fi lasat acolo inca vreo doua ierni, pana isi faceau aurolacii casa in ele.
• Pizza Hut mi-a lasat in usa un fluturas cu PHD, divizia de livrare la domiciliu, lansata relativ recent. Cum la Pizza Hut singura chestie comestibila este, in opinia mea, lasagna (salatele nu se pun ca nu ai cum sa gresesti o salata), am privit cu circumspectie noua idee de business. Urmele de dubiu mi-au fost spulberate de mancatoarea de iepuri, care dupa ce a testat PHD-ul a concluzionat cam asa: „De mult nu am mai mancat atata paine cand am comandat o pizza”.
• Inainte de intrarea in pasajul de la Victoria, cand faci dreapta spre Guvern, Municipalitatea testeaza primul sistem de selectie naturala multipla nesemnalizata pentru automobile. O groapa pe o banda jumătate, lata de 30 de cm si adanca de 20 de cm. Din care, daca scapi, dai in alta groapa, intre liniile de tramvai, de vreo 20-30 cm adancime. Am fost martorul celei mai rapide pene din istorie, cu 5 secunde pana ce masina in care eram a ajuns pe janta. Timp de 2-3 ore in care am schimbat, inlocuit, cumparat si vulcanizat patru roti, inca doua masini si-au varsat matele, cauciucurile si baile de ulei in acelasi loc. Multumesc, Oprescu! (nu, nu ma intereseaza ca administratia strazilor nu tine de primarie. Eu i-as impusca fara discriminari)
• Probabil cei mai norocosi oameni in viata sunt maniacii de la Top Gear. Sa traiesti conducand de la cele mai anoste pana la cele mai puternice masini din lume, sa te alergi cu salupe, avioane si vapoare si sa mai si fii platit regeste pentru asta? Dream job! BTW, si pana la urma cine este The Stig?
• S-a stricat si IMDB. Nu mai pot sa vad nici quotes si nici goofs la liber. Decat pe cele luate din trailer. Merci, asta pot sa fac si singur. Pentru orice altceva, adica pentru tot ce faceam pe IMDB inainte, trebuie sa platesc pentru acces la IMDB Pro, care da un free trial de 14 zile. Sucky moment.

Actions

Information

Leave a Reply

