Dumb – Dumber – Advertiser

10 09 2008

Acum, ca v-am trecut prin gradele de comparatie ale lui dumb, sa trecem un pic la creativitatea unui slogan. Pai eu zic ca in primul rand trebuie sa fie original, si daca totusi advertiserii sunt atat de idioti cum ne-au obisnuit deja (scuze celor 2% care isi merita banii, dar ei sunt exceptiile care intaresc regula), sa fie macar sterpelit din ograda unei companii care sa nu fie activa pe aceeasi piata. De exemplu, sa nu apara situatia dubioasa in care doi producatori de bere sa aiba fix acelasi slogan. Ar fi jenant, nu?
Asa zic si eu. Dar in ultima saptamana, in scurtele momente in fata televizorului, am avut de ales numai intre posturi rusesti si germane. Iar pe cele din urma am vazut, intamplator, o reclama la Paulaner. Cu sloganul Gut – Besser – Paulaner. Unde l-ati mai auzit? Pai, evident, la Gut – Besser – Gosser.
M-am uitat sa nu fie cumva vreo legatura intre cele doua marci. Dar la prima vedere nimic nu leaga Paulaner Brauerei Munchen de Gosser Brauerei. Exemplele de reclame sunt aici si aici.
Ce mai ramane de copiat creat? Poate doar sloganuri de genul The future’s bright, the future’s Vodafone, Sony Ericsson – Connecting people, sau, de ce nu, ProTV – Mereu aproape.


Actions

Information

Leave a Reply

