Pascale

29 04 2008

Evident ca din nou a fost o vreme de tot cacatul. Dupa cum ne-am obisnuit.

Cand se da lumina, cu ce aprinde popa lumanarea? Cu chibritul sau cu bricheta? Publicul sufla: o aprinde de la tigara.

Antepascale. Supermarket. Un domn si o doamna. Luam 15 sau 20 de sticle de apa? Nu stiu, vezi si tu ce scrie pe lista. Vine sfarsitul lumii cumva?

Mi se pare de-a dreptul inaltator sa te duci in bar, sa bei repede doua beri, sa iei lumina de la biserica si apoi sa te pui in cap in club. Cu popa.

De data asta nu si-a mai dat foc nicio baba cu lumina. Boring.

Oricat de repede ai merge, intotdeauna va apare unul in spate care iti va da flashuri sa te dai la o parte.

Ce vedem la TV? Filme cu Iisus. Mai mult sau mai putin proaste. Aceleasi cu care ne-am obisnuit de vreo zece ani incoace. A, si Braveheart a doua zi. Ca se pupa cu tiparul sarbatorii.

De ce inchidem telefoanele? Pentru ca sunt prea multi retardati care au prea multa lumina sfanta a sarbatorilor de dat pentru altii. Si daca nu am mai vorbit cu tine de cinzeci de ani si imi dai acum mesaj macar semneaza-te. Nu pastrez numere in agenda doar pentru figuratie.


Actions

Information

Leave a Reply

