La fel de parfumat ca cacatul

10 02 2008

Cacofonia este intentionata. Ca sa le vorbesc creativilor pe limba lor. Am impresia ca e fie un nou trend, fie unul pe care abia acum in observ eu. La angajari in agentiile de publicitate au bagat in filtru de IQ, doar ca l-au setat prost. Are bariera superioara, nu inferioara. Ii accepta doar pe cei cu neuronii cuantificabili in doua cifre. Sa luam de exemplu un client. Sa ii spunem Axe. Producator de cosmetice low-end pentru barbatii mai mult baieti, mai fara finante si mai fara gust. Axe face probabil un pitch, ca publicitarii nu stiu ce-i aia licitatie. Castiga o firma pe care eu unul inca nu o stiu, dar am sa incerc sa o aflu. Si se pune de o mega-campanie de panotaj, outdoor si BTL (din nou, bag termeni cheie din cele 50 de cuvinte la care au ajuns creativii sa isi simplifice vocabularul). Campanie care, la prima vedere, are doua chei, doar ca niciuna nu descuie usa potrivita. Pai una ar fi ca la faza cu ciocolata sa tot atragi reprezentantele sexului frumos, suplu si ocazional placut, dar din cate stiu eu barbatii, stiti voi, adica publicul tinta al reclamei, sunt oarecum mai imuni la dulciuri si nici nu se ingroapa in ciocolata si inghetata la depresii. Si a doua… pentru dumnezeu (da, fara d mare), aveti o cacofonie cat casa in mesaj! Ca nota de final, sa nu uit ca a fost nevoie de ok-ul clientului sa se ajunga aici, deci nici pe astia nu ii da inteligenta afara din casa.

 

idioti.JPG


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: