e-begging sau tigania online

21 01 2008

Se intreba cineva unde au disparut tiganii cersetori? Nu au disparut, doar s-au digitalizat. Noul val nu mai e „Da si mie un leu trai-ti-ar familia”, ci e cersitul online. Give Dan a fuck buck este exemplul ideal despre cum se mai fac de cacat romanii cand nu le mai ajunge lumea reala. Trec in virtual. Textul nu mai e cu imi moare familia de foame, ci am nevoie de bani pentru un start-up. Bineinteles, site-ul cu pricina o sa creeze si ceva invidii, de genul eu de ce nu m-am gandit la asta, sau uite al dracu, se umple de bani si eu stau si ma uit. Cateva sugestii de imbunatatiri pentru design: pagina sa aiba ca background un vagon de metrou, si sub poza lui Dan sa atarne si un acordeon pe care sa poti da play. De asemenea, butonul verde prin care se cersesc dolarii ar trebui sa aiba forma unui pahar vechi de McDonald’s.


Actions

Information

One response

22 01 2008
Emilian

M-am confruntat cu un astfel de cersetor modern intr-una din iesirile-mi studentesti la Marea Neagra. Vine un tip la mine, imbracat bine si ceas Swatch la mana, si-mi zice, mie, un student amarat, care intra in discoteca cu cutia de vodtca Scandic in buzunar: “Nu te supara, n-ai sa-mi dai si mie 20.000 lei, sa-mi iau un pachet de Marlboro?” What? Viceroy iti sta in gat frate? Nu, tipul vroia sa-si mentina standardele, cum ar fi putut sa se injoseasca el cu o Carpata? Asa si Dan Bucket asta…

Leave a Reply

