Cum mai agata fetele – winners and losers

1 01 2008

Sa incepem cu losers. Cand sunt intr-un club si in spatele meu e un ceas mare, electronic, cu cifre rosii, lung de un metru si lat de vreo 30 de centimetri, si mai am si un ceas nu tocmai mic la mana, sa vii sa ma intrebi daca am un ceas e oarecum stupid. I don’t do dumb chicks.
Si winners.
Ea: Buna, tu ai blog, nu?
Eu: Stai ca la asta nu ma asteptam. M-ai nimerit, de unde stii?
Ea: Te-am recunoscut din poze
[Bullshit, ca nu am poze pe blog, ma confunda, dar imi place, e fun]
Ea: Hai sa imi fac si eu reclama. Si eu am un blog [spune ceva gen notalent]
Ea: Si esti pe WordPress sau Blogspot?
Nu stiu cum o sa continue chestia asta, dar a inceput fun.
PS: Cenusareasa exista. E tipa aia imbracata odios si mai insipida decat apa plata pe care am cunoscut-o cand faceam rezervarile pt rev, care s-a dat de trei ori peste cap si si-a tras in noaptea cu pricina o pereche de picioare lungi, fusta scurta, cizme lungi si un look sexy de anorexica. In a good way. Am avut bunul simt sa nu ma dau la ea. Poate si pentru ca exista intotdeauna sansa sa se transforme inapoi in ratusca cea urata.


Actions

Information

3 responses

3 01 2008
pikchiu

“tinerele din ziua de azi reprezinta doar generatia pro cu un kil de fard pe fata”

3 01 2008
notalent369

stai asa:)))..mai intai sa imi potolesc rasul isteric.

asa..cu ce sa incep?pai, nu era o modalitate de a te agata.chiar puteam sa jur ca esti un tip de pe blog, care ma stie din poze, m-a vazut la un eveniment si mi-a spus abia mai tarziu. de la el am o poza si mi se parea ca semanati.deci sorry to burst your bubble, dar nu incercam sa te agat.

next item…treaba cu numarul de telefon o las in carca alcoolului consumat in cantitati industriale, iertata sa-mi fie setea😀

one last thing..ce treaba are cenusereasa aia? acolo e vorba de altcineva,asa-i? ;;)

3 01 2008
silverwolf

No bubble burst, clar m-ai amuzat🙂. Da, e vorba de trei tipe diferite in postul asta

Leave a Reply

