Viata e ca parul din cur, scurta si plina de cacat

31 12 2007

Asta imi pusesem pentru cateva minute in varful blogului, dar m-am gandit ca e mai mult o stare de moment decat ceva general valabil.
Am terminat 2007, cum procedam? Pai hai sa tragem o linie. Mutule, stai jos, nu pe nas!
De inceput l-am inceput, cu doua jumatati de revelion si prietenii buni. De terminat il termin cu alti oameni care imi sunt aproape, dar si cu un sut in coaie. Si daca ma scutur un pic de frustrarea zilei de azi si ma uit inapoi la jumatatea plina a paharului (ok, nu jumatate, doar doua degete, dar asa se servesc esentele tari) a fost un an foarte bun. Plin de oameni de toate felurile, fiecare cu lectiile si surprizele lui. Ca doar de asta suntem animale sociale.
Un gras: Tocmai pentru ca erai ultimul de la care ma asteptam, thumbs up ca ti-ai asezat in sfarsit viata. Keep it up.
Doi grasi: Urs asa cum esti, cateodata gandesti cel mai sanatos dintre toti. Sa ai un 2008 fara net, ca sa apuci sa si traiesti.
Aia mica: Nah, esti one of the guys, like it or not. Sa iti mearga mai bine si sa lucram cumva la decalajul ala, ca nu merge faza cu statul pe bara, cand tu cand eu.
Ranga: Fara sa ma gandesc macar, tie iti trebuie niste ierni la 40 de grade, ca sa optimizezi timpul alocat plapumei si sobei.
Sclava: Cinci kilograme in plus, ca sa avem pe cine conta si la anul, o pisica la serviciu si un pistol.
Orbu: Nu iti face griji, nu trebuie decat sa ramai in continuare la fel de greu de luat in serios. Si asta chiar nu e de rau.
Aia desteapta: WB, spor la shopping
Strumf: Stay out of trouble si stay funny. Cineva trebuie sa fie si mai zuzu.
Chinezu: Coa, anu asta cred ca te prinde si cu ceva metal asortat la tocul de pe piept. Bafta!
Niste colegi: Mah, nici daca va alegeam eu nu va nimeream asa de bine. Sa ne tina.
Cine se simte: Cu bune si cu rele, merci! A fost freaky si nice.
Iar pentru cine nu se regaseste mai sus, una ar fi merci ca imi cititi ce scriu aici, doua ar fi sa aveti parte de mai multe bune la anul si trei ar fi ca… nu stiu, puneti voi ce vreti in loc de puncte, si eu sper sa va iasa.
Cred ca e unul din rarele posturi in care titlul nu se prea potriveste cu continutul. Nah, avea dreptate un batran insular cand spunea acum cativa ani la un training ca titlul se pune la sfarsit, dupa ce e totul gata. Cred ca mai adecvat era Thanx, Guys!


Actions

Information

One response

4 01 2008
Aia Mica

Da bai, sa ne mearga mai bine! Si al dracu decalaj, sa nu se puna cu mine!! Ma duc sa ma infrunt cu nametii.

Leave a Reply

