Harta sexy

31 12 2007

Sau pe unde mi-a picat fata in ultimele zile prin Bucuresti. Ca tot aveam o discutie de genul suntem inconjurati de urate. That’s bullshit. Si o sa vin cu niste exemple recente, extrem de usor de gasit si de verificat. Lista foarte scurta acum, dar pe care o sa o completez cand ori imi mai vin idei, ori mai raman cu un zambet tamp pe fata cand vad cate una care merita.
Vanzatoare: Tipele de la Zebra Fashion. E bruneta cu parul lung, corp genial si un tatuaj kinky deasupra unui fund perfect. Si mai e colega ei roscata, creata, cu o fata de papusa si un corp to die for. Fucking. Si mai e ceva, am ajuns doar de doua ori in magazinul asta, dar este intotdeauna plin de fete frumoase. It must be their secret place or something.
Animatoare: Bruneta cu par ondulat din Q-Pub, care are corpul cel mai aproape de perfectiune din cate am vazut in ultima vreme, si credeti-ma, se vede destul din el, si blonda cu parul drept din Pat, care trecand peste handicapul ca nu e bruneta, chestie care o face sa sara mai greu in ochi, arata de iti intepeneste gatul. Si nu numai.
Barmanite: La capitolul asta, clar tipa din Cafepedia de la Universitate. Cred ca are fata perfecta, completata de un par perfect. O frumusete fragila. Nu i-am vazut prea bine corpul din motive de sort larg si camasa, dar din cat se distinge, are totul unde ar trebui sa fie. Nu as recomanda sa mergi acolo cu prietena. S-ar putea ivi un deficit de atentie.
PR-itze: Cristina Barbulescu de la Premium PR. Eu unul nu am vazut-o cu o suvita aiurea sau altfel decat impecabila. Arata genial imbracata business si are o eticheta extrem de sexy. Nu am vazut-o altfel decat business, asa ca nu stiu daca trece testul jeansilor. Desi nu cred ca ar avea probleme.
Si acum una din casa. Cati dintre voi aveti o consultanta pentru pensiile private de 21 de ani, fosta dansatoare si stripperitza? :p


Actions

Information

Leave a Reply

